AgendaFactuur is zo intuïtief mogelijk ontworpen, zodat u alles op de juiste plek kan vinden. Eigenlijk wijst alles vanzelf 🙂 Mocht u nou toch vragen of problemen hebben. Wij helpen u graag! Neem snel contact op met onze hulptroepen.
Welke opties biedt AgendaFactuur?
- Facturen opstellen
- Offertes opstellen
- Templates maken voor offertes en facturen
Bepaal hoe je facturen en offertes eruit zien. Voeg je logo en huisstijl toe. - Google agenda synchroniseren
Bepaal welke uren uit je agenda je wil factureren. - Meerdere Google Agenda’s toevoegen en synchroniseren
- Relaties beheren
Voeg zoveel relaties toe als u wil, met adres, e-mail, telefoonnummer, BTW nummer, IBAN en meer contactinformatie. - Rapportages
Bekijk met verschillende diagrammen uw inkomen en andere belangrijke managementinformatie. - IDEAL betaalmogelijkheid.
Laat uw cliënten snel en makkelijk betalen via IDEAL. - Automatische incasso
Laat uw cliënten akkoord gaan met een automatische incasso - Terugkerende (ookwel periodieke) facturen instellen
- Relaties importeren
Importeer relaties naar een .csv bestand - Relaties exporteren
Exporteer relaties naar een .csv bestand - Facturen exporteren
Voor een uitgebreide boekhouding kan je altijd je facturen exporteren naar een excel bestand. - E-mail instellingen
Bepaal of er automatisch gemaild moet worden bij facturen of offertes. - Urenadministratie in Google agenda.
Houd gemakkelijk je uren bij die je registreerd in je Google agenda.