Hoe werkt agenda factuur?

AgendaFactuur is zo intuïtief mogelijk ontworpen, zodat u alles op de juiste plek kan vinden. Eigenlijk wijst alles vanzelf 🙂 Mocht u nou toch vragen of problemen hebben.  Wij helpen u graag! Neem snel contact op met onze hulptroepen.

Welke opties biedt AgendaFactuur?

  • Facturen opstellen
  • Offertes opstellen
  • Templates maken voor offertes en facturen
    Bepaal hoe je facturen en offertes eruit zien. Voeg je logo en huisstijl toe.
  • Google agenda synchroniseren
    Bepaal welke uren uit je agenda je wil factureren.
  • Meerdere Google Agenda’s toevoegen en synchroniseren
  • Relaties beheren
    Voeg zoveel relaties toe als u wil, met adres, e-mail, telefoonnummer, BTW nummer, IBAN en meer contactinformatie.
  • Rapportages
    Bekijk met verschillende diagrammen uw inkomen en andere belangrijke managementinformatie.
  • IDEAL betaalmogelijkheid.
    Laat uw cliënten snel en makkelijk betalen via IDEAL.
  • Automatische incasso
    Laat uw cliënten akkoord gaan met een automatische incasso
  • Terugkerende (ookwel periodieke) facturen instellen
  • Relaties importeren
    Importeer relaties naar een .csv bestand
  • Relaties exporteren
    Exporteer relaties naar een .csv bestand
  • Facturen exporteren
    Voor een uitgebreide boekhouding kan je altijd je facturen exporteren naar een excel bestand.
  • E-mail instellingen
    Bepaal of er automatisch gemaild moet worden bij facturen of offertes.
  • Urenadministratie in Google agenda.
    Houd gemakkelijk je uren bij die je registreerd in je Google agenda.
  • AgendaFactuur - relatiebeheer
    Een overzicht van alle relaties makkelijk doorzoekbaar